SHELL ECO MARATHON SHOWCASE

Rabu, 4 Disember 2013 - Satu majlis yang sangat menarik telah berlangsung dengan jayanya di Fakulti Kejuruteraan Universiti Malaya, Kuala Lumpur. Majlis yang bermula dari awal pagi sehingga petang memberi impak yang sangat menakjubkan kepada para peserta.

SHOWCASE SHELL ECO-MARATHON ASIA!!



Showcase anjuran SHELL sendiri dilaksanakan bagi memberi pendedahan awal kepada pasukan Malaysia yang kebanyakkan terdiri dari pelajar Institut Pengajian Tinggi (IPT). Ia juga merupakan sebagai satu "starter point" bagi semua pasukan agar lebih bersedia dengan pertandingan yang akan berlangsung di Manila, Filipina pada Februari 2014. Satu program yang besar dan melibatkan penyertaan dari semua peserta dari serata dunia. 

Shell Eco-Marathon Asia ini merupakan pertandingan antarabangsa yang menguji daya kretiviti para peserta dalam mencipta kereta yang lebih mesra alam dan efisien. Selama setahun pasukan EVORA  dan KENCANA FUEL CELL bertungkus-lumus menyiapkan  kereta masing-masing yang bakal menjadi juara pada Shell Eco-Marathon Asia 2014!!

Kami dari pihak PEMATRA mengucapkan SELAMAT MAJU JAYA dan MAKE US PROUD!!

0 ulasan:

Catat Ulasan