REHLAH PEMATRA

Pada hari Sabtu, 16/11/2013. Exco Ekspresi Mahasiswa Persatuan Mahasiswa Kejuruteraan Alam dan Bina telah mengadakan program "REHLAH PEMATRA" di banggunan FKAB dan sekitar Tasik Kejut. Program REHLAH PEMATRA ini bertujuan untuk mengeratkan hubungan silaturahim sesama ahli-ahli PEMATRA. Di,samping itu kemasukkan ahli-ahli baharu telah menambah seri kepada keluarga PEMATRA. Program ini bermula pada 4.30 petang dan berakhir kira-kira jam 11.00 malam.

Semasa program ini berlansung kami dapat berkenal-kenalan antara satu sama lain melalui permainan "Treasure Hunt" yang di adakan di sebelah petang. Selasai solat berjemaah bersama-sama ahli PEMATRA, agenda kami diteruskan lagi dengan mengadakan sesi interaksi bersama saudara Mustapha Kamil Abd Kadir selaku YDP PEMATRA. Kemudiannya, aktiviti di teruskan lagi dengan pembahagian aktiviti BBQ. Semasa aktiviti BBQ kami berkongsi pengalaman pahit dan manis antara satu sama lain.

Akhir kata, di harap program REHLAH PEMTRA ini menjadi titik tolak keakraban sesama ahli PEMATRA menjadi sebuah keluarga yang bahgia (^_^)







0 ulasan:

Catat Ulasan